ჯმასკ/ა

დღეს სახლის დალაგება გადავწყვიტე.

ასეთი სისაოცრეეები წელიწადში 2 ჯერ ხდება
საბედნიეროდ...
უჯრა დავალაგე
და
ვიპოვნე
ერთი ოქროს ბეჭედი(კაცმა არ იცის ჩემს უჯრაში საიდან მოხვდა)
ერთი ოქროს საყურე-ცალი( დიდი ხანია დაკარგული მეგონა)
და
ერთი წერილი....
წერილი ვატრიალე დიდხანს სანამ გავიხსენებდი რა წერილი იყო და ვისი მოწერილი და რა ვითარებაში...
და ბოლოს გავიხსენე...
გავიხსენე და შეგრძნება იყო დაახლოებით ისეთი,
რაღაც რომ გესიზმრება ძალიან ემოციური
და
რომ გაიღვიძებბ და იფიქრებ რომ
ჰხუხთ, სიზმარი ყოფილაო
და
ამოისუნთქებ შვებით
და
უცბაშად თვალში მოგხვდება რაღაც ნივთი რომელიც სიზმრიდან გახსოვდა
და
მიხვდები
რომ
სიზმარი მთლად სიზმარი სულაც არ იყო.....


მერე დავფიქრდი და  ვიფიქრე რომ ყველაზე დიდი სიმდიდრე შენი წარსული
და
ის ამბებია, რომელიც უკვე მოხდა და გადაგხდა
და
ადამიანები მაგით განსხვავდებიან ერთმანეთისგან ვის უფრო მეტი თავგადასავამოსაყოლი აქვს...
ჰხოდა მივხვდი რომ უცბაშად ჩემს თავში ახალი პლანეტისაღმოჩენასავით განათებული აზრი
სულაც არ იყო რაიმე განსაკუთრებული
და
მორიგი სიბანალურეა,
მაგრამ
ზოგჯერ სიარაფრეშიც რამდენ რამეს დანიახავს ადამიანი ჰხოლმე...

ჰხოდა კიდევ ის რომ
გავა დრო და მე რომ ვიქნები
ზეუცნობილესი საზოგადო კი არა და საჩემთავო მოღვაწე
და
ვინმე ცნობილობას მოწყყურებული ჟურნალისტი რომ მეწვევა
და
დამისვამს ჩამჭრელ შეკითხვას
"რა აზრის შენი ცხოვრების მიზანი"-ო
და
იფიქრებ რომ მე პასუხი არ მაქვს და გუნებაში გაამზადებს ინტერვიუს სკანდალურ სათაურს
ჰხათომ არ იცის რა არის მისი ცხოვრების მიზანი

მე თავს ავწევ, გავუღიმებ მრავალმნიშვნელოვნად
და
მშუიდად ვეტყვი

"თავგადასავლების შეგროვება... მეტი არაფერი..."

0 comments: